perjantai 21. tammikuuta 2011

55kg



jep, parhaimmillani oon puolenvuoden aikana painanut 53kg nyt painan 55kg -,- Kamala masennus. Oon toivoton tapaus, saatananmoinen läskipossu, jolla ei ole tippakaan itsekuria -,- Kaikki menis paljon paremmin jos koulussa ei joka saatanan päivä tehtäsi ja syötettäisi rasvaista rafla ruokaa... hyvähän se on muita syyttää kun vika on itsessään ja tiedän sen hyvin itsekkin -,-

Oon pahoillani lukijat, että postailen vähän enkä mitään asiaa. Mutta yritän parantaa tapani!

7 kommenttia:

  1. ootko laittanu jo kuvan itestäs? ^^ mikä se on näistää..

    VastaaPoista
  2. heipähei :) oon uus lukija. haluaisin kehua sun blogin ulkonäköä! tosi kaunis ja koskettava. haluaisin tsempata sua sun tavoitteessa. en tiedä miltä näytät tai oikeestaan yhtään mitään susta. mut jos oot 160cm pitkä niin 48 kiloa alkaa olla jo aika vaarallisilla rajoilla. musta tuntuu et jos xs vaatteet sopii sulle, ni sä näytät varmaan just hyvältä! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon! =) 160cm ja 48kg on vielä normaalia aluetta, eli alipainoa en tavoittele mutta haluan olla todella hoikka ja päästä ylimääräisestä eroon :) vaikeaa se on! :s omistan varmaan maailman huonoimman itsekurin tällä hetkellä! -,- eli tsemppausta kaivataan :) ! kiitosss sulle toooosi paljon :)! <3

    VastaaPoista
  4. musta ois tosi rohkeeta jos uskaltaisit laittaa itestäs kuvan tänne, niin lukijatkin tietäis missä mennään. ei ole tietenkään pakko, pysytään me lukijoissa ilmankin ;)
    oon ite kans pitkään yrittänyt kiinteyttää itteeni mut tuloksetta. nyt vähän vanhempana (JOPA 18vuotias jo ) oon ajatellut et näin pysyn terveempänä ja iloisempana. joten oon päättäny unohtaa koko touhun.

    VastaaPoista
  5. Itse en vaan pysty, oon vuosia ollu tyytymätön itseeni mut nyt enemmän kuin koskaan! Pakko tehdä asialle jotain ;s ei vaan pysty unohtaa, vaikka sitä välillä toivoo ylikaiken, mutta aina kun erehtyy vilkasemaan peiliin on niin tyytymätön itseensä ettei nää muuta vaihtoehtoa kuin tehdä asialle jotain, tai ainenkin yrittää! Mut joo, mä oon yrittäny keräää rohkeutta ja laittaa kuvia itestäni tänne, ja ehkä tässä joku päivä laitankin ;) Itsekkin täytän ensi kuussa 18 toista, eikä tää mun touhu siltä vaikuta ;s ei ole mikään täysi ikäisen olo, lähellekkään! taitaa joku peter pan -syndrooma iskeä vielä lähempänä tota 18-vuotis päivää ;s :D

    VastaaPoista
  6. noh! kyllä mä uskon et sä selviit tästä :) rupeet vaan ajattelee kaikkii parhai puolii sussa! ja ei muuta kun lihaskuntoa tekemään sillä saa kiinteytetty helposti, mut ei nekään tulokset päivässä näy. :/ valitettavasti. se oiski hauskaa:) sitte ku jaksaa niitä vääntää ni voi iha hyvälläki omaltunnol vetää pussillisen karkkeja ja katsoo peilikuvaa "jumanpliuta mähän näytän hyvältä"

    VastaaPoista
  7. Itekki haluaisin laihtua, mutta itsekuri on vielä surkeempi ku sulla.. En koe itseäni läskiksi, mutta en ole laiha.. Paino/pituus-suhde on siinä 57/170... Haluukko antaa jotain vinkkejä mitkä koit alkuun helpoks? Ja toivon että onnistut tavotteessas! Ite ku saisin painosta 7-10kg pois, ni oisin tyytyväinen.. =D

    VastaaPoista