maanantai 10. tammikuuta 2011

Laihdutus = Yhtä helvettiä!

En tajua miten mä en laihdu? Kokoajan vaan turpoon kuin pullataikina! Viimeviikolla pidin alkuviikosta muutaman päivän rasvanpoltto -diettiä, huonolla menestyksellä ja aloin syömään taas päivässä keskimäärin n. 500kcal ja urheillut. ei mitään muutosta Oon jatkanut samalla linjalla, kuluttanut enemmän mitä syönyt. Sitä oon tehnyt jo pitkään, muutamia repsahduksia lukuun ottamatta! Kaiken järjen mukaan mun kuuluisi siis LAIHTUA?!



Tänään taas tuskastuin kaupungilla kun olimme poikaystävän kanssa vaate ostoksilla. En löytänyt MITÄÄN! Kaikki vaatteet joita uskaltauduin kokeilemaan näyttivät kuvottavalta mun päällä! -,- AHDISTAA ja on niiin TURHAUTUNUT olo!! Miksi en laihdu?!?! miksimiksimiksi!? Poikaystävä löysi itselleen vaikka mitä, olin loppujen lopuksi todella turhautunut ja vihainen itselleni ja hoin että ei enää yhtäkään repsahdusta. Mun täytyy näyttää hyvältä tämän kuun lopussa, tulevan kummipoikani ristiäisissä :) En halua näyttää ryhävalaalta mekossani.....missä mekossa? En löydä itselleni sopivaa mekkoa, en mitään vaatteita! -,- Olin tänään taas niin kateellinen NIIN MONELLE! Ihanan laihoja ja kauniita tyttöjä käveli mun ympärillä ja mä näin peilistä vaan mun jenkat,mahan,ISOT reidet ja allit -,- huoh. Häpesin itseäni mun poikaystävän puolesta... en tajuu miksi se on MUN kanssa, kun on niin paljon parempia ( ja se ansaitsisi parempaa, kuin mä!)


Koulussa on kamalaa! Joka päivä rasvaista ravintola ruokaa ja herkullisia jälkiruokia</3 EN SAA SYÖDÄ.
Tänään söin. Laskin kalorit ja päätin että en syö enään mitään tänään. Kalorivaje jäi sellaiseksi, että kaikenjärjen mukaan laihtuisin 600g viikossa. Muut päivät tätä päivää paremmin. PISTE.
(ja taas tätä samaa paskaa ja lupailua, oon täys paska, mikään ei onnistu kuitenkaan......)
Tänään kuitenkin olin hetken iloinen kommentista jonka sain! Eräs luokkalainen tyttö sanoi kun mä tiputin ruokaa vahingossa syliini että "aaaa, nyt mä tajuun miksä pysyt noin laihana!:D" joo ehkä ootte saanut parempiakin kohteliaisuuksia :D mutta kyllä toi tuntu hyvältä...
Mä EN OLE LAIHA, mutta toivon että olisin.


Aamu painoni oli toissapäivänä, kun uskaltauduin läskimittarille 54,2kg Pakko saada paino tippumaan! Haluan saada kesään mennessä itseni alle 50kg tai en voi edes harkita rannalle lähtöä :( !

BTW ajattelen koko ajan suklaata -,- läskikö? TODELLAKIN!

Ihania thinspo kuvia ja suklaa pois mielestä;)<3 hope so! :D :s















2 kommenttia:

  1. haha, vähä ihana toi sun luokkalaisen kommentti, sai mut hymyilemään :)

    ehkä sun poikaystävä näkee sussa muutaki, ku mitä sä näät? (:

    VastaaPoista
  2. niinh, eihän se muuten kai mun kanssa oliskaan? Oon niin onnellinen et se kaikesta huolimatta on mun kanssa=)<3

    VastaaPoista