maanantai 17. tammikuuta 2011

xs

Voi ahdistus! Kamala ahmimis viikonloppu takana ;( oon vaihteeksi niin pettynyt itseeni -,-
Oltiin poikaystävän kanssa mun kotikaupungissa ja tottakai siellä odotti kamala kasa herkkuja ja mun syömisiä kyttäiltiin -,- Söin ihan liikaa, omavika! Ei kukaan mua pakottanut syömään monta palaa mokkapalaa ja jäätelöä ja sitä suklaa patukkaa -,-,-,-! Ja ihan ruokaakin mä söin liikaa! FAT ME!
Musta tulee sylikummi ! :))) ja ristiäiset ovat tämän kuun 30pvä! Eli mun on pakko laihtua siihen mennessä! Ostin mekon kokoa XS!!!!! En tajuu miten S tuntui vähän isolta ja poikaystävän mielestä xs istui mun päälle paremmin! Nyt on kyllä mekossa valmistusvirhe tai jtn :D MUN PÄÄLLÄ MEKKO, KOKOA XS ? :D hahahahah.

Mun täytyy laihtua ristiäisiin mennessä! PISTE. En halua näyttää hirveältä läskiltä joka on ahdettu liian pieneen mekkoon.

1 kommentti:

  1. Se on aina ihanaa (vaikkakin omituista) huomata että pienempi koko on parempi kuin isompi ! Vaikkei se ero XS:n ja S:n erolla (yleensä) kovin suuri ole, niin silti onhan se tottakai kivempi XS:ssä näyttää paremmalta. (;

    Tsempit sullekkin ♥! (:

    VastaaPoista