perjantai 11. helmikuuta 2011

psykologilla

Anteeksi taas tämä hiljaisuus ;s Viime viikonloppu oli karsea, en jaksanut tehdä mitään kun maseni kaikki niin paljon. Nyt mun kuuluisi olla todella iloinen sillä sain iltatöitä, jossa todennäköisesti tulen viihtymään, sekä maanantaina aloitan PALKALLISEN työssäoppimisen! Harva saa puhuttua itselleen työssäoppimisesta palkkaa. I did it!  Ja siitä olenkin iloinen.
 Mutta tänään olikin se psykologi käynti, jossa mun kuraattorikin oli mukana. En jaksa/ehdi nyt kirjoittaa pitkästi asiasta, mutta ahdistavaa se oli. Kaiveltiin mun lapsuuden huolia, joka mua ärsytti suunnattomasti, koska entiset kiusaamiset ja ongelmat ei mun mielestä ole sen mun nykyinen ongelma......äääh oli siis turhauttavaa. Kaikista turhauttavinta oli sen psykologin painostus, että mun äiti täytyisi pyytää käymään siellä ja keskustelemaan kaikesta.en suostunut. Mutta ensi kerralla sitä vaaditaan taas, tiedän sen.


Mulle tehtiin myös masennus testi, jonka tulos oli selvästi masentuneen puolella.  Mulle varataan myös lääkäriaika -,-

Lupaan kirjoittaa ensikerralla enemmän ja ajattelin tehdä myös postauksen, jossa kerron millainen  olin ennen ja millainen olen nyt. :) ootte tärkeitä lukijat<3
ps. poikaystävän kanssa kaikki on hyvin!

2 kommenttia:

  1. Oi kiitos kommentista ♥! Kuva tulee jos olen silloin sitä mieltä että kehtaan sellaisen julkaista. (:

    Voimahali ja tsempit sullekkin ! Koita jaksaa, olet ihana ♥! (:

    Niin joo ja tuo postaus mitä oot ajatellu vaikuttaa superkivalta (: !

    VastaaPoista
  2. oi kiitoskiitoskiitos ! :) jep yritän jaksella.. nykyään käyn koneellakin vain lukemassa muiden blogeja kun omat aiheet on niin vähissä, jokainen päivä menee samalla tavalla...samaa paskaa.. mutta jep yritän ehtiä tekemään sen erikoispostauksen lähipäivinä ;)

    VastaaPoista