torstai 21. lokakuuta 2010

- 1 kg !

Tänään aamulla uskaltauduin läskimittarille! Se ei ollu sellanen digitaalinen ni en tiedä ihan tarkkaa, osotti vähän alle 55kg ! JES. Taas hitusen lähempänä tavoitettani !=) pelkään vaan et viikonloppuna, tai viimeistään laivalla lihoon taas oikeen kunnolla -,- Viikonloppuna lupasin mun poikaystävälle juoda sen mieliksi niillä, kun niitten porukat lähtee pois ja niillä vietetään sit yhteisellä kaveriporukalla ns. illan-istujaisia  (enimmäkseen sen kavereita, mut tykkään kyllä niistä :> ) ja sit lauantaina saatiin kutsu sen kaverin synttäreille... Ajattelin et ostan 0,5l viinapullon ja juon sen lantrattuna johonkin mahdollisimman vähäkaloriseen...ja yritän syödä tosi vähän! Päädyin viinaan siks että vaikka siinä on PALJON kaloreita, niin enemmän tulisi jos joisin jotain siidereitä ja lonkeroita.... -,- Masentaa ajatus siitä, että heti kun oon laihtunu ni lihoon taas takasin ! Vituttaa kun oon näin heikko, enkä pysty kieltämään iteltäni kaikkee paskaa -,- Eilen illalla sanoin mun poika ystävälle että jos syön alle 500kcal päivässä ni laihtuisin vähänreilu kilon viikossa. Sit se kysy et ketä varten mä laihdutan. Sanoin että sen ja itseni. Siihen se vastas et onko se joskus sanonu etten kelpais sille sellaisena kun mä olen. Mutisin siihen jotain... Oon ihan varma että sekin on tyytyväinen et mä laihdutan, sen äänen sävykin oli sellainen.... Tänään se lupas tuoda mulle sen stepperin ni pääsen sit steppailee ;> JES ! Nyt käyn syömään mun päivän ensimmäistä ateriaa:     

1 kananmuna,3 kalkkunasiivua (sellasia läivänpäälle tarkoitettuja 12kcal siivuja)  ja 1 keitetty porkkana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti