torstai 21. lokakuuta 2010

?!

Kävin tänään kahdesti tsekkaa painon (aamulla heti kun heräsin ni normi puntarilla joka näytti vähän alle 55) Ja 3h sitten kävin digitaalisellapuntarilla ja menin ihan hämilleni ! 53,8 MITÄ HELV...?! Kumpaa mä nyt uskon. normi puntaria vai digitaalista ? Järki sanois et digitaalinenvaaka on tarkempi mutta peiliin kun katsoo niin kyllä sieltä vieläkin "virtahepo" katsoo takasin(EI MINKÄÄNLAISTA MUUTOSTA), en usko et paino ois alle 54! Tais sitten vaan jotain nesteitä on alkanu tippuu ja se näkyy painossa. Käyn heti huomenna puntarilla, kun mennään iltapäivällä mun poikaystävän luokse.. mutta muuten mun päivä on mennyt ihan jees! Selvisin kaupastakin ostamatta mitään muuta kuin kivennäisvettä! Oli kyl ihan hirvee kierrellä poikaystävän kanssa kaupassa -,- kokoajan himoitsin jotain mun ympärillä... suklaata nam<3....oi jätskiä...karkkii...sipsiii ! mmm ihana leivosten tuoksu ! <3 Ihan hirveetä, mut onnistuin pitämään himot kurissa! :)) oon ylpee itestäni! Toissa päivänä ostin niitä KROMI pillereitä, jotka ainenkaan tän päivän perusteella ei kovin hyvin auttanut....



Mua ahdistaa ja pelottaa toi viikonloppu :s En haluis juoda, mut oon luvannut.. ja haluaisin pitää hauskaa enkä jurottaa yksin ainoana selvinpäisenä....  jos sitä sortuisi pikku hiprakan juomaan :s


Tänään olen siis syönyt: 1 keitetyn kananmunan, 1 keitetyn porkkanan (sorruin laittamaan hunajaa jonkun pari teelusikallista niiden sekaan...) 3 viipaletta niitä ohuita kalkkunaleikkeitä (14kcal) Purkin vähärasvaista jogurttia ( jossa tosin oli 100kcal -,-) ja pari tuntia sitten söin vähän vadelmia ja päärynän ! nothing else! Noista tulee just vajaa 500kcal :) Eli ihan OK. Katoin vielä dieetit vaihtoon -ohjelmaa, niin meni viimosetkin himot :p

Lisäksi oon tehny joku 60vatsaliikettä ja 30punnerrusta ja venyttelin kunnolla pitkästä aikaan. Ihan hyvin mä viel venyin, mutta siinä kun venyttelin ni tunnustelin mun makkaroita ja alko ahdistaa ihan hirveesti! Mikään ei oo niin karseeta kun lihavat ihmiset venyttelee ja makkarat tursuu jokapuolelta ! HYI

Mutta tässä linkki kappaleeseen joka pisti heti liikkelle ;) http://www.youtube.com/watch?v=f9aMmSzIHnI&feature=player_embedded

<3

8 kommenttia:

  1. Varmaan itse uskoisin digitaalivaakaa, luotan siihen enemmän.
    Muista ettei sun ole mikään pakko ikinä juoda, vaikka olisitkin luvannut.
    Tsemei!

    VastaaPoista
  2. kiitos ! Mut en haluis pettää mun lupauksia :s mut vähennän kyllä sen kalorimäärän jostain ja juon vaan vähän, ettei tartte rikkoo lupauksia! mut kiitos sulle ;>

    VastaaPoista
  3. Mäki kyl uskoisin sitä digitaalista (: Munki pitäis varmaa alkaa venyttelee ku oon nii kankee ;o

    VastaaPoista
  4. Ei ihme että sulla on makeanhimo jos syöt noin vähän. Jos syö tavallista, terveellistä ruokaa riittävästi ja riittävän usein niin pysyy herkkuhimotkin paremmin poissa. Kyllä ihan normaalillakin ruualla laihtuu jos vaan liikkuu eikä ahmi ihan hirveesti. Noilla kalorimäärillä saatat laihtua nopeesti mutta kilot tulee myös äkkiä takaisin...

    VastaaPoista
  5. aivan pakko kommentoida..älä hyvä tyttö syö 500kcal päivä normaalipainossa toi on aivan tajuttoman epäterveellistä..Ite oon normaalipainonen mies kiristelen justiin viimesii rasvoja pois ketoosilla.Kannattais sunki kokeilla ketoosia ( kutsutaan myös atkinsin dieetiksi ) siinä saat syödä paljon enemmän kaloreita kroppa voi paremmin ja rasva palaa! 11 päivässä -5kg suurin osa nesteitä ja energiavarastot mutta näkee peilistä kuinka rasvat on lähteny.Ihmesana on ketoosi , jos jaksat yhtään lukea tietoa siitä ja vaivautua miettimään mitä syöt niin tää on sun juttu! nimittäin todella toimii!

    VastaaPoista
  6. Kiitos mielipiteistänne.Tiedän kyllä, jos laihdutan tähän tahtiin ja siirryn tavoitepainoon päästyäni taas normaaliin ruokavalioon, kilot tulevat takaisin. MUTTA olen päättänyt lisätä kuntoiluakin, enkä siirry suoraan takaisin johonkin 1000kcal ruokovalioon vaan lisään viikkokerralla vähän lisää kaloreita ja urheilen paljon. Mutta tahdon saada nopeasti tuloksia.... kärsimätön kun olen ;s

    Ja tuosta dieetistä sitten, olen kyllä kuullut atkinsin -dieetistä ja lukenut siitä aikapaljon, se on opiskelijalle aika kallista ja rakastan vihanneksia ja hedelmiä, joita dieetin aikana kuuluisi myös vähentää runsaasti ja syödä vain lihaa,kanaa,kalaa ja kananmuna tuotteita. Olen nykyisellä niukalla ruokavaliollani päässyt paljon halvemmalla. Pääasiassa puuroa,vihanneksia ja hedelmiä. Mutta voisin kyllä yrittää tuota atkinsin -dieettiäkin muutaman viikon ja katsoa tuliko tuloksia ja oliko se nyt niin paljon kalliimpaa...

    VastaaPoista
  7. kokeile ihmeessä jos jaksat sen kaks viikkoo pitää..lupaan et tulee tuloksia paremmin ku tolla kituutusdietillä! kylhän se voi aavistuksen enemmän maksaa mut on hintansa arvonen! esim mulla päivän safkat : aamupala: 2bratwurstia 125g
    lounas 200gkana 2kanamunaa 50g juustoa raejuustoa päivällinen 140g pekonia..viel illal leffaa ja ehkä 350g chicken wings..
    kylhän tuos hintaa tulee mut sun ei varmaan tarvis edes noin paljon syödä oon sua painavampi mies ja urheilenki silloin tällöin..Nälkää ei tarvitte nähä ku verensokeri ei heilu! ( tasasen matala ;) mut vaatii tottumista et oikeesti pystyt syömää rasvasta ruokaa ja ottaan rasvasta sen energian ku tähän asti oot varmasti vältetty rasvaa.Vaikeinta sulle on kaataa pannulle paljo rypsiöljyä paistaa jauhelihaa ja vielä rasvasta juustoo perään.(uskoisin ainaki..Mut ketoosin pointtihan oli et heti ku ravinnosta saatu rasva on käytetty energiaks ( mikä on vähemmän mitä kcal arvot kertoo koska ei imeydy kunnolla , ehkä 3-4h max saa energiaa ruoasta ) niin siirrytään samantien kivuttomasti käyttämään vararasvoja koska ollaan ketoosissa ja kroppa toimii eri tavalla..Tosin en mitoistasi ymmärrä mutta jo valmiiksi erittäin laihalla tämä varmasti ei ole niin dramaattisen tehokas.Mutta mulla oli rasvat kuukausi sitte 11pros ja kyl mulla ainaki toimii hyvin vaik en ylipainonen oo.SUOSITTELEN ehdottomasti!! vaikka vaatiikin sitä tietoa / jaksamista ettiä ruokia ja keksiä jne ennakointia sen suhteen jos pois kotoa jne. (ja rahaa ;) niin ON VAIVAN ARVONEN.Lupaan että oot samaa mieltä jos jaksat sen kaks viikkoo kiskasta tätä! bonuksena jaksat paljo paremmin sen huomaa oikeesti kun tarttee vähemmän unta ( aivot toimii 25pros tehokkaammin ketoaineilla kun hiilareilla..ja toi 500kcal on vaikea ja vittumainen pitää , ja erittäin epäterveellinen edes kaksikin viikkoa käytettynä jos et napsi ravinteita kapseleista samalla..Suosittelen ehdottomasti että nyt luet ketoosista kaiken mitä netistä löydät , sitte teet kauppalapun ja huomenna haet monen päivän ruoat ja alat kokeilemaan! ;)

    VastaaPoista
  8. Kiitos sulle, on kyllä tosi vaikee jättää pois etenkin kaikki hedelmät :( mut uskon itsekkin, että tolla dieetillä en tuntisi nälkää. Nyt on väistämättä ruokamielessä lähes kokoajan. Lupaan kokeilla tota dieettiä, kunhan saan sopivan listan tehtyä niin marssin ruokaostoksille ;> Oon kiitollinen sulle varmasti parin viikon jälkeen jos dieetti tuottaa tulosta =)

    VastaaPoista