keskiviikko 20. lokakuuta 2010

huoh !



Ahdistaa taas! Tunnen itseni taas niiiiin yksinäiseksi, mulla ei tosiaan oo tällä paikkakunnalla mitään muuta, kun poikaystävä. Tänäänkin sillä on muita suunnitelmia, mikä tarkottaa sitä, että oon taas yksin ja kuuntelen kun mun kämppäkaveri hihittelee sen poikaystävän kainalossa, kattoo frendei  ja syö suklaata -,-  niiin perus... Mul on vähän ikävä mun kotipaikkakunnalle.. en pääse nyt tulevana viikonloppunakaan sinne, pakko säästää rahaa laivalle (lähtöön enää viikko!!) siellä paisun taas kun pullataikina -,- Tänään en oo viel syöny muutakun kaurapuuroa. Jos vaan pystyisin en söis enää mitään muuta, mut oon säälittävä ja tiedän että kohta oon taas etsimässä kaapista jotain syötävää-,- Eikä se mun poikaystävä eilen muistanu tuoda sitä stepperiä ja mun kämppiksen poikakaveri valtas olohuoneen! En siis ole päässyt zumbaamaakaan, ulkona sataa vettä... en saa taas millään itseäni liikkeelle :x Tästä päivästä tulee niiiiin kuoleman tylsä! Ja silloinkun on tylsä mun alkaa tehdä mieli herkkuja -,- Pakko pysyy lujana !       

  Thinspo jossa ihana,surullinen kappale                        keep strong<3


1 kommentti:

  1. Kiitos kommentistasi ja kyllä olen kuullut noista ruuista. Ja tervtuloa lukijaksi ja tsemppiä omalle blogillesi ! :)

    VastaaPoista