tiistai 19. lokakuuta 2010

ÄÄÄH!


Sain taas eilen yöllä kamalan itku kohtauksen, kun olimme käymässä nukkumaan poikaystäväni kanssa... tuntui taas todella ahdistavalta! Tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä hänelle ja vien hänen aikaansa liikaa, rajoitan liikaa hänen menemisiään ja että pian hän kyllästyy muhun! :s Noi ajatukset tulee vähintään 3 kertaa viikossa,enkä saa niitä pois mielestäni...... Enkä taaskaan pystynyt puhumaan mistään, mikä mieltäni painoi ( painaa hieman edelleen, taitaa tulla samanlainen yö) En tiedä miten pärjäisin ilman mun poikaystävää<3 Ensimmäistä kertaa tuntuu, että oon onnellinen jonkun kanssa. Mulle ei jäis mitään, jos se jättäis mut. Ehkä taas vaan panikoin ja mietin liikaa, mut en osaa olla miettimättä, miten paska mun ois olla ilman sitä ja just siks haluun olla kaunis ja laiha, ettei sen tartteis kattoo ku mä kärsin ulkonäköpaineista ja häpeen itteeni ( eikä senkään tartteis häpee mua, ei oo koskaan sanonu häpeevänsä mut silti...)HUH! aika angsti olen, mut koittakaa ymmärtää, oon hankala ihminen enkä pysty puhuu kellekkään näistä ahdistuksista, en vaan osaa/pysty :s Tuntuu hyvältä kirjottaa näistä...MUTTA nyt sit jotain muuta, tästä päivästä: Tänään iski kamala makean nälkä koulussa! Ratkesin heti kun pääsin kotiin! -,- Söin sen viennetta jäätelöpalan pakastimesta -,- Muuta olen päivän aikana syönyt n.350kcal edestä.. Aamulla en mitään. Koulussa närkin salaattia ja pienenpalan lohta (max.100g) ja äsken hunajamelonia palan. Juonut kohta puolet novelle - kivennäisvedestä (45kcal-250ml) Koulun jälkeen oli aika kova nälkä ja MAKEANHIMO -,- Huomenna menen ja ostan Kromi-tabletteja :) Väitetään vähentävän makeanhimoa.... saa nähdä! Olen sellainen fat_ass että herkkuja en helposti saa pois mielestä -,- Tällä hetkelläkin tekisi mieli suklaata,karkkia,mokkapalaa....mmm... alpen patukka olisi keittiön kaapissa tyrkyllä :x Mutta EN SORRU !!! Tänään oli ihan ok päivä muutenkin. Kävin katsomassa poikaystäväni kanssa itselleni yksiötä läheltä keskustaa, todella pieni! Mutta sisustamalla saisi viihtyisän :) Eli ensi kuussa saattaakin olla muutto solusta pois ;) JES !



Tällä hetkellä ahdistaa eniten etten vieläkään omista vaakaa!! Viimeeksi olen käynyt läskimittarilla pariviikkoa sitten... Viikonloppuna pääsen tarkistamaan onko muutaman päivän aikana tapahtunut mitään...hope so! Masennun helposti, jos tuloksia ei näy nopeasti :s ! Siihen se laihdutus on aina tyssännyt -,-

Ja sellainenkin mukava asia muistui vielä mieleen, poikaystäväni lupasi tuoda stepperin mun kämpille ! <3 jeah, pääsen sit muokkailee peppua ja reisiä (; Ja huomenna EI koulua, saan lainata kämppäkaverin zumba dvd:tä ja voin zumbaa aamupäivän himas! NICE ;phttp://www.youtube.com/watch?v=66PfpWXyr_M&feature=related

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti