sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Huono omatunto



OON NIIN VIHANEN ITSELLENI!  Oon tänään syönyt niiiiiin liikaa ! Tässä mun koko päivän ruokalista:
-kaurapuuroa
- 2 persikkaa
-juustomakaronia,lasi maitoa (rasvatonta)
-2 lautasellista corn flakseja (rasvattomaan maitoon) ja paljon sokeria päälle!
- jotain mehu litkua ja muutama mansikka.

ÄÄÄÄ! Toi mun sortuminen alko noista makaroneista. Aloin ahmii ihan sairaaseen tahtiin ruokaa.
Kaikki johtuu mun pahastaolosta, riitelen mun poikaystävän kanssa ja ylireagoin . Kuvittelen kaikkee paskaa mun pään sisäs niistä eilisistä kemuista missä se oli! -,- Nyt en vaan pysty pyytää anteeks, kun mun päässä pyörii, että se tietää, et kohta mä soitan ja ruikutan anteeks pyyntöä. Haluun et se tulee itse mun luokse ja kertoo ettei se oo tehny mitään pahaa(PAITSI, pyytää anteeks siitä ettei se vastannu mun viesteihin) Tämänkin päivän viesteihin se vastas, mutta ei niihin KYSYMYKSIIN joita kysyin.. ää en tiiä saatteko mitään tolkkua mun tekstistä! sori :( oon vaan niin vihainen !!!!!
Tunnen taas itseni ihan sairaan läskiksi! ja OLEN. Peilistä tuijottaa ruma,läski ja säälittävä minä! Mun maha on niiin kipee ja möyrii mun yhtäkkisestä ruokamäärästä. Vedin noi makaronit murot ja mansikkamehu sekotuksen hirveellä vauhdilla ja tekis mieli oksentaa! Oksentasinkin, mutta se ei vaan tuu :(
Huomenna meen ostaa sellasta 7kcal mehukeittoa ja elän päivän sillä! PISTE.


Mulla on niin paska olo ! Oon varma, että kohta oon sinkku. Ei kukaan jaksaisi kauaan katella kun oon tällänen vittumainen ämmä -,- Mitä mulle sitten jää ? NOTHING. oon ihan yksin paikkakunnalla josta tunnen vaan mun poikaystävän ja sen kaverit. Mä oisin niin paskana yksin.En vaan osaa lopettaa mitään ajoissa............................

3 kommenttia:

  1. tyttö hyvä! et sortunu ( sortunu , söit ehkä jotain 800kcal , kaukana sortumisesta :D ) pahas olos takia vaan siks ku syöt niin vitun vähä niin kroppas ( ja sitä myöten "aivos ( tekee mieli ruokaa) huutaa syötävää..) oot näköjään aika tosissas laihduttamises suhteen ( vaikka syytä niin kovasti ei olis se nähää kuvista ku laitat! ) niin vedäs se ketoosi nyt! sillo on paljo helpompaa , nälkä ( ruoanhimo) pysyy pois ja laihdut aivan takuuvarmasti , jopa monta kiloa viikos mut varmasti sen kilon rasvaa mitä on mahdollista! ( sehän on todistettu että "laihtua" ( palaa rasvaa ) on maksimi tahti kilo viikossa..Huomenna kauppaa ostaan pekonia kanamunia fetajuustoo kurkkua salaattia ja majoneesia ! ;)

    VastaaPoista
  2. 300kcal enemmän mitä mä oon suunnitellut. Tiedän,otan tän tosi vakavasti.Kerrankin oon saanut motivaatiota ja päättäväisyyttä laihduttaa kaiken ylimääräisen pois. Sen ketoosin mä aloitan heti kun tuun laivalta ja nään tän mun köyhänopiskelijan budjetin :s :D Kuullostaa vaan niin uskomattomalta,että vedät rasvasta ruokaa,mutta laihdut. Ja vielä pahempaa on että makenhimoon en voi syödä hedelmiä tai marjoja ? :x Mutta muuten kyllä houkuttelee.. rakastan juustoja ja majoneesia :D

    VastaaPoista
  3. jos oot lukenu siitä juttua nii tiiät periaatteen..kaikki energia tulee rasvoista ja kun syöty rasva ( kaikkia kaloreita ei voida hyödyntää ) loppuu niin siirrytään suoraan polttamaan vararasvoja kivuttomasti.Ja vaikka söisit rasvaa 9000kcal päivässä lihoaminen on mahdotonta koska rasva ei varastoidu ilman hiilareita...Makeenhimo? mulla ainaki meni kahden ekan päivän jälkeen ohi..Ja rasvanen ateria pitää kylläsenä pitkään.ensin sua voi varmasti oksettaa tai tehdä pahaa syödä rasvaa mutta kyl viikossa puntari ja peili kertoo jo et toimiiii!

    VastaaPoista