sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Good morning my readers! =)

Hahaa, eilen jäikin sitten "herkuttelematta" Oli tarkoitus hakea kaupasta maustamaton jogurtti ja tehdä dippi porkkanalle,kurkulle ja paprikalle, mutta unohdin kokonaan, että oli lauantai ja kaupat menevät 6 kiinni :D muhahhaha. Noooh sorruin sitten pieneen nuudeli pussiin, jossa taisi olla n. 60kcal.

Heräsin puolituntia sitten ja söin heti aamiaseksi 104kcal jogurtin ! -,- nice...............
Tuli eilen taas kriisiä poikaystävän kanssa, kun se oli siellä kaverin synttäri kemuissa. Tiesin kokoajan että siellä on taas "talo täysi lutkia" -,- Aloin ihmettelemään miksei mun bf ole laittanut viestiä tai soittanut mitään, normaalisti se laittaisi edes hyvää yötä viestin siihen aikaan kun tietää mun käyvän nukkumaan... noh mitään ei kuulunut, laitoin sille äkäisen viestin että näyttää olevan hauskaa kun et voi soittaa tai laittaa edes viestiä, noh ymmärrän sul parempaakin tekemistä..mihis meet yöksi? No meni puoli tuntia, eikä ollut vastannut MITÄÄN. (normaalisti vastais heti) Oon tosi mustasukkanen (se itsekin on) ja aloin heti kuvittelemaan kauheuksia siitä ja niistä lutkista,joita sielä oli. Lähetin vielä ilkeämmän viestin  aha. Taitaa todellakin olla parempaa tekemistä, kun et voi edes vastaa! haista paska sitten, pitää kai kiireisenä kun on talo täys lutkia? Noh saatoin taas ylireagoida, mutta tuntu niin pahalta ajatella, ettei sitä paskaakaan kiinnosta,että sen tyttöystävä istuu la iltaa yksin kotona ja vahtii niiden porukoiden koiraa. Ja normaalisti se on aina vastannu heti mun viesteihin tai laittanut itse jotain ensin... jotenkin vaan epäilykset heräs.  Olin jo nukahtanut ja heräsin yöllä 3 aikaa ( en todellakaan tiedä miksi) ja katoin mun puhelinta! 2 viestiä oli tullut 1 jälkeen. Toisessa se väitti että se on tekstannut, mut MUN puhelin ei toimi,eikä ota viestei vastaan -,- Puhelimeni mä siis hajotinkin perjantaina, kun sain mun viimesimmän raivarin (otti ja lensi seinään) Mutta vaihdoin kyllä eilen puhelimen joka TOIMIII ja seuraava viesti oli jotain lässynläätä ! Ei oikeen tehonnu, se ei vastannu mun kysymykseenkään että, minne se menee yöksi. Noh sinne kai (varmaan jonkun lutkan viereen "sammunu") ei nimittäin oo vieläkään kuulunu mitään........
Sori tää mun angstaus, karkaa vähän aiheesta LAIHDUTUS, mutta koittakaa kestää, mullakun ei tällä paikkakunnalla oo kavereitakaan, jolle voisin tilittää, tuntuu hyvältä kertoo tää teille. Oon ollut itsekäs enkä muistanut kiittä teitä lukijoita<3 Ootte todella tärkeitä, enkä edes uskonut, että joku lukisi mun blogia ! ISO kiitos teille siitä ;>

btw ! ahdistaa etten pääse kotona läskimittarille ;s
Päivän thinspo: http://www.youtube.com/watch?v=HQ5cvZhY6qA&NR=1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti