perjantai 26. marraskuuta 2010

Get fat

ÄÄÄäääÄäääÄ! Vihaan tätä, kun mä vihdoin hallitsen mun syömisiä, tulee taas jotain tapahtumia ja menoja, jossa joutuu SYÖMÄÄN ja JUOMAAN -,-
Eli siis tällä viikolla, oon syönyt kahtena päivänä max. 400kcal ja urheillut niistä 300kcal ja kokoviikko muutenkin mennyt alle 500kcal! JES! Nälkä ja himo on ollut ihan mieletön! Toissapäivänä kävin läskimittarilla ja se näytti 53,8kg..... MUTTA...............

Mun poikaystävällä on synttärit ensi maanantaina, mä aion leipoa sille mokkapaloja (se rakastaa niitä ja niin myös MINÄKIN -,-) Tiedän että se on liian suuri houkutus, mä syön niitä........en oo tarpeeks vahva pitämään itseäni kurissa, ja jos pystyisin niin sitten mun poikaystävä työntäisi varmaan väkisin mun suuhun sellaisen! Se tietää kyllä, kuinka paljon mä pidän niistä... noh tuossa nyt ei ole ainut huoleni, lauantaina mennään poikaystävän perheen kanssa "synttäri illalliselle" johonkin pihviravintolaan!!!! -,- Mä kieltäydyin menemästä mukaan, mutta mun on pakko mennä! Kuitenkin poikaystävän SYNTTÄRI illallinen(pöytäkin varattu)......ja tottakai kaiken huipuksi sen porukat maksaa, eli enhän mä voi olla syömättäkään mitään -,-
Poikaystävä haluu lähtee ryyppäämään tänään tai huomenna!  Ihan ymmärrettävää, mut se haluu mut mukaan ja että mäkin juon......... eli tässä sitä taas mennään! Kohti hillitöntä lihoamista -,-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti