perjantai 26. marraskuuta 2010

Superskinny vs Supersize

Oli pakko tulla postailee toisen kerran tänään. Katsoin äsken tallennuksesta Dieetit vaihtoon - ohjelman. JÄRKYTYIN ! Siinä toinen alipainoinen, väitti syöneensä enemmän  ja oli lihonnut 3kk aikana 3 kiloa eli vaan 1kg kuukaudessa WHAT?! Oon kyllä niiiiiin kateellinen. Mun tarttee syödä normi kotiruokaa kerran päivässä muutaman kerran viikossa ja samantien tulee kilo lisää! -,-
En tajuu miten ne laiheliinit ei vuoden aikanakaan ole lihonnut yleensä maksimissaan kuin joku 4kg! o.O
not fair!




4 kommenttia:

  1. Itsekin olen nostanut painoa, tai yrittänyt nostaa ja syönyt normaalin ihmisen verran -ehkä enemmänkin. Paino ei vain nouse. Aluksi painoni kyllä nousi 2 kg nopeasti mutta lääkärini sanoi kaiken johtuvan nesteistä. Eli et voi lihota päivässä kiloa, se johtuu nesteistä!

    VastaaPoista
  2. Joo mun pikkusiskolla on sama "ongelma" se vaan syö ja syö ja syö mutta ei se liho tai mitään mutta sittne kun ite vedän ihan vähänkin hyvällä halulla ruokaa PUF! saatana viiskiloo tullu lisää 8(

    VastaaPoista
  3. voih :< No tsemppejä sulle! Kyllähän se kaiken järjen mukaan pitäisi nousta, jos syöt tarpeeksi :) En uskokkaan, että päivässä lihoisi kilon. Vaikka mun kroppa näyttää kyllä reilu kilon isommalta, jos oon syönyt "liikaa" tai jotain sopimatonta. Ja viikossa varmasti mä pystyn kevyesti lihoamaan kilon :((( Toivotaan sulle samaa!;D

    Puka: Mulla on pari kaveria, jotka syö JOKA IKINEN PÄIVÄ HERKKUJA, mutta se ei näy missään! :x Niin epäreilua!

    VastaaPoista
  4. Niin, pitäisi kai todellakin yrittää hyväksyä itteni tälläsenä kun olen. Se on vaan jotenkin niin vaikeeta. En vaan koe olevani tarpeeksi hyvä vieläkään, enkä tiedä tulenko koskaan olemaan tarpeeksi hyvä. Kyllä mä haluaisin olla tyytyväinen itseeni, en vain tiedä miten. :s

    Pituutta on suunnilleen 162cm, en ole ihan varma. Viime syksynä se oli 161,5cm. (:

    Tsemppejä sullekkin, varsinkin tuon maanantain(?) suhteen <3! Tiedän, kuinka inhottavaa se on jos joutuu syömään ylimääräisiä kaloreita vain sen takia ettei halua tuottaa pettymystä jollekkin tärkeälle ihmiselle. Poikaystävän syntymäpäivä on kyllä hyvä syy juhlia. (:

    VastaaPoista