tiistai 7. joulukuuta 2010

patched a broken heart

heippa lukijani! <3

 Mulla on ollut ELÄMÄNI HIRVEIN VIIKONLOPPU TAKANA! Tällä hetkellä kaikki on hyvin.
Lauantaina mun poikaystävän kanssa erottiin! Taas niin typerä riita joka paisui ihan kamalaksi raivokohtaukseksi mun osalta! Mun pää lyö vielä tällä hetkelläkin niin tyhjää! Oon nukkunut viikonlopun aikana ehkä 3h ja viime yönä onneksi ainenkin 6h mutta oon ihan poikki! Koko viikonlopun mä itkin ja raivosin. Tuntu että mun elämässä ei ois enään mitään elämisen arvoista! Suunnittelin jo itsemurhaa, kun mä sain mun poikaystävältä törkeän viestin....olin niin paskana.

Mutta kaikesta tästä huolimatta viikonlopun aikana me molemmat tajuttiin kuinka paljon me toisiamme rakastetaan ja että ilman toista ei vaan pysty olee<3 Me sovittiin tänään kaikki tyhmät riidat ja mä vihdoin pystyin puhumaan mun asioista ja myönsin, että mä olen masentunut. Kerroin, että mä olen käynyt pari kertaa kuraattorilla ja menen uudestaan tällä viikolla. Mä haluan oppia puhumaan mun tunteista ja luottamaan ihmisiin.Poikaystävä oli ilonen mun puolesta, että mä vihdoin myönsin sen mitä sekin oli kauan epäillyt.
Laihdutuksesta en aio vieläkään puhua kenellekkään... pikkuhiljaa hyvää tulee, mä oon nyt päättänyt sen. Ainenkin hetken mä oon postailematta ja selvitän mun ajatuksia. Laihduttamista mä en silti aio unohtaa!



Älkää unahtako mua lukijat! Heti kun saan taas ajatukset kasaan, tuun takasin postailemaan, voi olla että pitkästä aikaa positiivisella mielellä :)!

2 kommenttia:

  1. kyllä ne asiat varmasti menevät parempaan suuntaan! ja on hienoa että alat harjoittelemaan luottamista ihmisiin se on tärkeätä vaikken ookkaa paras mahdollinen sanomaa sitä, mutta tiiän sen ittekki ja yritän sitä tässä ittekki opetella.
    Se on harmi jos postailet harvemmin, mutt ymmärrän täysin ja varmaan moni muukin. Koska tärkeintähän on se että saa itte omia ajatuksiaan ja kaikkea muutaki selvitettyy, koska oma hyvinvointi on tärkein.
    ja jokainen käsittelee niitä omalla tavallaan, esim mulla just auttaa se että kirjotan blogia ja puran kaikki asiat sinne (se onkin juuri yksi syy miks mun blogia on vaikea lukea ja ymmärtää, mutta tää on mulle keino saada asiat selviks)
    Mutta paljon jaksamisia sulle tän asian kanssa ja tsemppiä laihduttamis operaatioon, vaikka en usko että sää sitä tarvitset, mutta enpä mäkään ala sitä kieltään keneltäkään.
    :))

    VastaaPoista