keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Quitter?!






Oon niin pettynyt itseeni! Lupasin että viikonlopun jälkeen mä skarppaan ja alan taas noudattaa 500kcal "diettiäni". Nyt on KESKIVIIKKO! Ja mitä mä tänään oon tehnyt? SYÖNYT! Kokoajan! Tunnen itseni niin läskiksi ja haluaisin oksentaa, mutta en vaan saa oksennusta kurkusta ulos -,- Eilen lupasin, että en syö koulussa tänään mitään rasvaista ravintolaruokaa.... mutta sitä oli niin vaikea vastustaa! -,- MISSÄ MUN ITSEKURI?! En halua jouluna muistuttaa JOULUKINKKUA! Tosin muistutan sitä jo nyt -,- Olen syönyt nyt perjantaista lähtien joku 1500kcal! Ja aikaisemmin 500kcal. Oon paisunut kun pullataikina ! ;<

Mistä motivaatiota? En tunnu saavan sitä mistään riittävästi, jotta pystyisin pysymään vahvana....
Aionko mä todellakin luovuttaa?! Oon laihtunut 2kiloa kesänjälkeen.... PASKA TULOS ! Missä ne loput (vähintään) 3kg ovat ?! -,-

Uudenvuoden lupauksen olen päättänyt jo nyt. Lähtee vähintään 5kg pois! Jos en siis ole ehtinyt lihoa jouluun mennessa takaisin 56kg sillon mä pudotan vähintään 8kg! PISTE.  Mun on pakko onnistua, jotta voisin olla edes johonkin tyytyväinen........................

Tässä jotain ihania thinspo- kuvia<3 Nämä mua on ainenkin ennen motivoinut todella paljon :)

Tuollaisen kropan mä haluan ENNEN kesää!


6 kommenttia:

  1. Mä tosissaan olen yrittänyt laihduttaa useaan kertaan noin. Syömällä terveellisesti ja liikumalla niin että kulutan enemmän mitä syön. EI MITÄÄN MUUTOSTA. Tai sitten vaan silti lihoan......

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. moi:) luin tän blogin ihan tuolta ekasta postauksesta lähtien ja täytyy sanoo että on kyll hyvä blogi ja tätä on kiva lukee!
    Lisäks yks syy miks tykkäsin lukee ja ajattelin alkaa ny tästä eteenpäinkin lukee tätä on se että mulla on aivan samanlaisia ongelmia: itsekurin, ahistuksen, painon kaikkien tollasien kaa. Oon kirjotellu blogia jo vähäsen aikaan (jos sua tai ketään kiinnostaa nii kerro toki, niin heitän osotteen vaikka se kyll löytyy profiilista) mutta epäilen ettei ketää kiinnosta. kirjottelen aika pitkästi ja sillee..
    Oon itte kokeillu 2468-dieettiä, se toimii jos jaksaa laskeskella kaloreita! Ananaskuurii en oo itte viä kokeillu, mut oon kuullu että se toimii ja mun olis tarkotus kokeilla sitä tässä lähiaikoin.
    Tosiaanki ku mietit tota painon heittelyy se varmaanki johtuu paljonkin nesteistä, koska kun laihdutat noin nii sieltä lähtee aina ensimmäisenä nesteet ja si ne tulee yhtä nopeesti takasi..
    Si suosittelen menemään kunnol puhumaan jonnekki, koska ainaki mun kohal se auttaa. Tiiän että se on vaikeeta ja alkaa ahistaa sairaasti mut on siit hyötyyki.
    paljon jaksamisia sulle ja toivottavasti asiat ratkee, kaikki alkaa menee hyvin, sitä rataaa ja jossai vaiheessa varmasti meneeki.
    Toivottavasti muuten sait jotain selvää tästä mun kommentista ku se taitaa olla vähän sekava ja pitkä!

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista