tiistai 4. tammikuuta 2011

faulty






Kerron nyt tästä päivästä tapahtuma järjestyksessä...
 

Aamu alkoi hunosti, nukuin 4h pommiin! -,- Olisin taas jättänyt koko koulupäivän väliin, ellen olisi muistanut, että yhdeltä olisi aika kuraattorille. Menin siis kouluun, enkä ollut jäänyt mistään paitsi. Muut oli tehneet vaan jotain tilauslistoja, jotka opettajan mukaan ehdin tehdä huomennakin....
Kuraattorin luona en pystynyt kertomaan kuinka kamalan paniikkikohtauksen olin saanut viime torstaina. Olin huutanut poikaystävälleni etten tahdo elää ja tappaisin itseni, jos en pelkäisi kipua ennen kuolemaa yms. mitä mun päässä nyt pyöriikin sillon kun oon todella ahdistunut. Lopulta oksensin pahanolon ulos (osaksi johtunut 13lonkerosta ja syömättömyydestä -,-) & kaikki tää ahdistus ja paniikki kohtaus lähti siitä kun poikaystävän sisko toi poikaystävän exän niille, kun oltiin iltaa viettämässä niillä poikaystävän kavereiden kanssa....
Kuraattorille en siis tätä kertonut, en tiedä miksi, teki kuitenkin mieli....en vaan pystynyt. Kerroin kuitenkin että olen nyt yhä vastahakoisempi menemään poikaystäväni luokse, jos sen porukat tai sisko on siellä, koska hänen siskonsa oli huutanut minulle että mielistelen heidän porukoita....... (huusi kyseisenä ahdistus-torstaina-,-)
Kuraattori näytti mulle tänään jotain kortteja, missä oli kuvia eri mielialoista ja käski valitsemaan, niistä parhaiten kuvaavan. Olisin voinut valita joka toisen! turhautunut,masentunut,surullinen,yksinäinen,nälkäinen,tyytymätön... Mun teki mieli itkeä, ensimmäistä kertaa EN itkenyt.
Valitsin kaksi, väsynyt ja ulkopuolinen. Mun piti kertoa miksi juuri ne, sanoin että oon nukkunut huonosti ja on univelkoja. Ja että luokkaan mennessä, kukaan ei pahemmin huomioinut mua.
"Miltä susta sitten tuntui?"
"En oikeen tiedä, en välittäny..."
Puhuttiin sitten jotain ihan perus.. mitä tein lomalla ja yms paskaa...sitten varattiin uusi aika viikon päähän.





Kuraattorin jälkeen menin kirjastoon ja lainasin Kira Poutasen kirjan: Ihana meri  Sen jälkeen kauppaan ja ostin rasvanpoltto -keittoa varten kaikki tarvittavat ainekset...
Kävelin kotiin ja tein kyseistä keittoa (aika paskaa, pakko myöntää! :D) 
Sitten mun poikaystävä tuli ja lähdettiin lenkille. Lenkkeiltiin yhdessä joku 45min välillä hölkäten ja välillä kävellen. Se oli tosi mukavaa:) ! Lenkin jälkeen oli mielettömän hyvä olo. Aijon saada itseni huomennakin lenkille ;) Lenkin jälkeen poikaystävä lähti sen serkulle pelaa ja jäin yksin.
Luin Ihana meri - kirjaa. Aika tylsä, silti vaan pakko lukea lisää ja lisää... ootin et mun poikaystävä tulis mun viereen, jotta saisin unta.
Se tuli puoli 10 ja katottiin simpsonit tallennuksesta. Sit sen mutsi soitti, et ois kiva jos se tulis kotiin yöksi, että ne ehtos nähdä ennenkun sen porukat lähtee rukalle. Ei kiva....ahdistus!
En oo ollut vielä kertaakaan yksin uudessa kämpässä yötä. Ja yksin oleminen sai mut ahdistumaan. Siksi oli pakko tulla tänne kirjottamaan. Mä mietin taas mikä mussa on vikana? Miksen voi olla normaali ja iloinen, miksen ole onnellinen? Miksei mulla ole kavereita täällä? Voi kumpa ois....ahdistaa
Pakko yrittää käydä nukkumaan,että huominen tulee nopeesti ja jaksan kerrankin herätä ajoissa kouluun. On niin kova nälkäkin ! Tänään oon syönyt vaan kiivin ja kaksi lautasellista keittoa....I know to be weak




  

 

2 kommenttia:

  1. Mullakin on aina toisinaan hankala nukkua yksin mutta mulla ei ole ketään ketä pyytäisin viereen joten sitten aina nukahdan painajaisiin .

    VastaaPoista
  2. ooi sustaki kuuluu jotain täällä:)
    mä oon samal kiivilinjal! Se ihana meri kirja on niiin ihana ja oon niin kateellinen sille päähenkilölle ku se toteuttaa unelmansa.
    tsemppiä sulle tosi paljon:)

    VastaaPoista