lauantai 23. lokakuuta 2010

typerä minä

ÄÄÄ ! Sori lukijat nyt valmistautukaan angstiin! Mä käyttäydyin eilen taas niin lapsellisesti! Sain kauheet kilarit illalla, kun kaikki vieraat + minä oltiin käymässä nukkumaan. Mun poikaystävä soitti sen serkulle ja jauho sen kanssa puhelimessa ja alko soittaa musaa ihan täysillä! No mulla meni hermot samantien, kävin kiskasemassa töpselit irti kajareista ja paiskasin kannettavan läpän kiinni ja yritin mennä takas nukkuu. Olin niin vihanen ja aika kännissä (sorruin siis juomaan puolipulloa vergiä, lantrattuna light- limuun) Halusin vaan nukkumaan mun poikaystävän kainaloon ja se paskat välitti että kaikki yritti jo nukkuu ja alko soittaa musaa uudestaan ja nauro kovaan ääneen sen serkun kanssa puhelimessa-,- Sit jotenkin kännisen idiootin aivoissa vaan pimahti ja mä aloin repii vaatteita päälle ja päätin kävellä 10km kotiin. Menin alakertaan, laitoin kengät jalkaan ja hain mun viinapullon. Siinä vaiheessa mun poikaystävä lopetti puhelun ja yritti estää mua. Osaan olla tosi hankala kun sille tuulelle satun! Rimpuilin ja huusin ja paiskasin oven kii ja lähdin kävelee kotiin.. olin ihan jäässä samantien! Mut sitten aloin ajattelee mun illan aikana juomia kaloreita! Mietin et jos kävelen kotiin ja samalla vielä palelen kulutan paljon mun juomista kaloreista. No ei mennyt kauaan kun mun poikaystävä juos mut kiinni ja yritti estää mua menemästä. Siinä jonkun aikaa huusin, että jos nyt kävelen kotiin niin mulla on huomenna paljon parempi omatunto (ei se varmaan ees tajunnu,että mietin niitä kaloreita, noin sanoessani) Sit se sano jotain tähän tyylii: mä suutun kohta oikeesti, en jaksa! Idioottina sit oikeen ärsytin ja kysyin et No mitä sä sitten teet?! Vihjasin sille että se löis mua. Se loukkaantu tosi paljon, huus vaan jotain et mitä sä must oikeen luulet ja mee sitten! Ja meni takas kotiisa. Tajusin heti et nyt tuli sanottua jotain tyhmää... jatkoin kuitenkin kävelemistä ja n. 2km jälkeen mun poikaystävä tuli pyörällä hirveellä vauhdilla ja pysäytti mut. Mua hävetti enkä halunnu mennä takas niille, kun pelkäsin et vieraat on kuullu, kun mä käyttäydyin niin lapsellisesti. Poikaystävä saa mut sit lopulta ylipuhuttua ja lähdetään yhessä kävelee niille. Mä valitan jotain mun juomista kaloreista ja se toteaa että oot varmaan jo kuluttanu ne kun oot kävelly niin perkeleen nopeesti tänne asti ja nyt kävelet takasin meille. Jotain aloin siihen tiuskia, että en todellakaan kuluta! Että mä en huomenna syö ollenkaan ! Ja että mikään pikku kävely ei riitä kuluttaa mun juomia kaloreita! NOH taas mun poikaystävällä meinasi pinnapalaa mun valittamiseen ja tiuskasee että no juokse sitten! Tottakai mulle tuli heti sellanen olo, että noniin, sen mielestä mä oon läski ja sekin haluu, että kulutan kaikki kalorit mitä mä join.(kännissä hieman ylireagoin)! Juoksin sitten jonku kilsan niin kovaan kun vaan pystyin. Pyörrytti ihan helvetisti! Olin päivällä syönyt pienen lautasellisen puuroa ja iltapäivällä leivän ja omenan... siihen päälle juonut viinaa! Eli ei ihme että oli paska olo!

No aamulla kaikki oli taas hyvin, kaikesta mun uhoomisesta huolimatta mä söin leivän ja pienen kupin keitettyä maissia, koska mun poikaystävä toi aamupalan sänkyyn (en voinu olla syömättä, se oli niin ihanasti tehty ja vaikka olin käyttäytynyt niin paskamaisesti eilen) Eikä kukaan vieraista ollut kuullut mun lapsellista raivoamista! onneksi ! Hävettää mun eilinen käytös...

Läskimittarilla mä kävin eilen, ennenkun aloitin juomaan ja painoni näytti digitaalisellapuntarilla 53,6 !! En todellakaan voi uskoo, että oisin laihtunut niiin nopeasti 56kg:sta vähän päälle 53kiloon ! Olin kyl ilonen. Kävin tänään ruoan jälkeen uudestaan ja sillon se näytti 54,2kg  Se on ihan OK. Tänään en oo syönyt vieläkään mitään muuta kun ton aamupalan. Ajattelin vähän herkutella ja käydä ostamassa kaupasta maustamattoman jogurtin ja tehdä dipin, jonne dippailen paprikaa,kurkkua ja porkkanaa. Tuli nimittäin taas pientä erimielisyyttä poikakaverin kanssa..en halunnut ryypätä toista päivää, vaikka olin luvannut mennä sen kanssa sen kaverin synttäreille. Selvinpäin olisin ollut taas ihan yksin ja tuntemattomien ja kännisten ihmisten keskellä -,- NO THANKS ! Nyt sitten vietän koti-iltaa yksin (yllätys! yllätys) ja vahdin mun poikaystävän porukoiden koiraa... 
Yksi tooosi positiivinen juttu meinasi unohtua kertoa! Yksi jätkä, mun poikaystävän parhaimmista kavereista sano, että mulla on tosi hyvä kroppa! Voitte vaan kuvitella kuinka yllättynyt ja ilonen mä olin tosta kommentista! =)

4 kommenttia:

  1. onko susta kuvia missään tai tääl blogis ( en oiken osaa ettiä ) niin näkis vähä millanen kroppa sul on.. ;) hyvä kiskot sen ketoosin sit pian mitä neuvoin toi on ihan tajutonta et syöt puuroo ja leivän päiväs ei tota voi jaksaa kauaa ja ku oot säästöliekil ( vaik sitä ei oikeesti oo olemas ) niin ku joskus repsahdat syömää samaan aikaa rasvaa ja hiilareit paljo nii se kaikki otetaan talteen tosi hyvin ku oot ollu aliravittu :S

    VastaaPoista
  2. Ei oo kuvia, pitäs ottaa ja kehtaa laittaa ne tänne. Viimeistään sitten kun oon päässyt tohon 50kg ni laitan jotain kuvia kropasta :) hyvä pointti toi talteen otto :s Viimeistään loman jälkeen aloitan ketoosin :)

    VastaaPoista
  3. hyvähyvä kuvia tänne nii näkee mitä sä haet..Musta tuntuu et sul on vaan pikkasen masua mikä on vaan söpöö..eri asia jos on kauheet reidet ja iso jokapaikasta pyöree naama mut monel tytöl on aivan pikkumasu vaik ne on hyväs kunnos se on just ihanaa vaan..Oot varmaan yks niistä ja nyt sua vaivaa pari makkaraa koska ei sun painoon kyl paljon läskiä mahdu ^^ kuvia kehiin vaadimme :D!

    VastaaPoista
  4. no mun näkemys on kyllä just toi että mulla on isot reidet ja kädet ja lantio ihan pirun liian levee ja kyllä se masukin löytyy :s Mutta heti kun rohkenen niin julkaisen pari kuvaa :)

    VastaaPoista