perjantai 19. marraskuuta 2010

happier somewhere else



AHDISTAVAA, taas yksin. Ihan sama! kai tähän on pakko joskus tottua -,- Mietin useasti olisinko onnellisempi jossain muualla? tuskin. Oon onnellinen sitten kun opin kontroloimaan mun elämää....syömistä,laihdutusta ja ahdistusta. Sori lukijat kun en oo nyt niin useasti postaillu, mut ei oo ollut mitään kirjoitettavaa,eikä oikeastaan nytkään, samaa paskaa tulin taas kertomaan teille, näin suoraan sanottuna... paino pomppii 54 ja 55 välillä, TODELLA MASENTAVAA -,- Tän viikon syömiset on onneksi pysyny kurissa. Eilenkin söin vain jotai 300kcal. En tajuu miten mun paino sillon muutama viikko sitten oli 53 !? Oisin niin onnellinen jos se nyt tippuis sinne ja jatkais tippumista....kauhea tarve laihtua, mutta en vaan jaksa liikkua tarpeeksi. Joka päivä tekee mieli jotain hyvää, tänään sorruin ostamaan kaupasta kevytjäätelöä..."kevyt ja kevyt" toivottavasti pystyn pitämään itseni kurissa enkä syökkään sitä ;) hope so! Huonoitsekuri, minkä sille mahtaa-,-
Mun poikaystävä hankki mulle sen kaverilta jotain suht laadukkaita yli 40€ ravintolisiä, joiden pitäs polttaa rasvaa ja auttaa hoikistumaan sekä kiinteytymään!! Toivottavasti toimii ;) Oon nyt varma, että sekin haluu että mä laihdun! Toisaalta surettaa, mutta nyt saan ainenkin motivaatiota ja pakollista tunnetta laihtua. En saa epäonnistua! Haluan kerrankin onnistua jossain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti