perjantai 25. helmikuuta 2011

Hiihtoloma

Nyt alkais sitten LOMA. Ihan jees et saa taas nukkuu aamuisin toooosi pitkään, eli käytännössä nukun kaikki päivät...varmaan illatkin kun ei mulla ole muutakaan tekemistä. Tänäänkin mun poikaystävä yritti keksiä meille jotain tekemistä. En haluaisi olla tällainen mutta en tällä hetkellä jaksa olla muutakaan, kieltäydyin taas kaikesta mitä se yritti keksiä. Nyt se lähti hakee sen kavereiden kanssa kebabbia (HYIH!) ei tullu kysymykseenkään että oisin roikkunu mukana sinne katselee kun jätkät mättää rasvasta paskaa alas kurkusta (eikä edes lihoa....)
Haluaisin niin paljon LAIHTUA ! motivaatio on vaan niin hukassa, kaikki tuntuu niin mahdottomalta. En ole käynyt ainenkaan kuukauteen läskimittarilla. En osaa sanoa yhtään paljonko painan..... PALJON se on saletti.
Mun uuden iltatyön ansiosta saan varmasti lisää motivaatiota, sillä saan käyttää kuntosalia niin paljon kuin huvittaa ! YEAH. Maanantaina ensimmäinen vuoro ja saan mun mangneetti kortin, sitten vinguttamaan sitä urakalla! ;) hope so! luultavasti oon niin väsynyt kun oon päivällä töissä ja sieltä iltatöihin vielä.... nooh ei ole muutakaan tekemistä. Ajattelin suunnitella tarkat palkinnot painon pudotuksessa, jos se tois lisää motivaatiota.

Mulla on synttärit 11.3 täytän 18.
 Wou
Ei kyllä uskoisi, aika menee niin nopeesti....liian nopeesti....
Nyt oon jo puolivuotta mun elämässä ollut suurimman osan yksin, ainenkin ilman kavereita...niitä oon nähnyt about kerran kuukaudessa....
nice.

Eli eipä taas sen ihmeempää kerrottavaa teille lukijani<3
Yritän kyllä kovasti ryhdistäytyä, se vaan ei ole niin helppoa, mitä voi kuvitella.... :(


2 kommenttia:

  1. http://tryingtolosemyappetite.blogspot.com/ ei ole mun blogi enkä halua hirveesti mainostaa, mutta lue tätä vähän. mä en ite yritä laihduttaa, oon tyytyväinen, välillä enemmän ja vähemmän, mun kroppaani mutta rupesin lukemaan koska tuntu jotenki tosi hyvältä aina kun hänellä meni hyvin! ehkä siitä on jotain apua sinullekkin :)

    VastaaPoista
  2. Luen yksi lukijoistasi, mutta et ole kirjoitellut pitkään aikaan :< Miten sinulle menee?
    Tsemppiä kovasti! Oletko miettinyt elämääsi sitten kun olet laihempi? Onko sitten kaikki paremmin?

    VastaaPoista